Selle nädala positiivne üllataja on The Beginnings kinoa müsli tatra, mooruspuumarjade ja jõhvikatega. Hea toitainete vahekord, pole lisatud suhkruid ja mõnusalt krõmps.

Tegelikult lausa nii krõmps, et raiusin pakis moodustunud tahvlit natuke aega väiksemaks enne, kui kohupiimale ja vaarikatele peale puistasin. Kõrvitsaseemneid on piisavalt vähe, et need üldsisaldust rasvaseks ei muuda (3 grammi rasva 100g kohta). Seega võis india pähkli võid ise lisada.

Kirjelduse järgi leidub müslis ka banaani ja kuivatatud õunu, kuid minimaalselt. Igatahes ei domineerinud nende maitse ega tükid.

100g – 270 kcal, 56.2C 3F 7.7P

Kokku kleepis paki sisu ilmselt mesi ja õunamass, aga kindlasti on see kaugel tavalistest hommikumüslidest, kus poole moodustavad kuivatatud marjad ja kaerahelbeid katab rikkalik mee- ja suhkrukiht.

Müslisõpradele ja krõmpsufännidele kindlasti soovitan. Samuti ei ole tegemist üldse magusa müsliga – pigem neutraalne kinoa ja tatra maitse, sekka paar röstitud kõrvitsaseemet. Kui lisad marjadega segatud kohupiimale (minul oli Valio ProFeel kakao kohupiimakreem), polegi rohkem vaja. Madal rasvasisaldus lubab ise lisada pähkleid või pähklivõid. Ja seda võimalust peab kasutama!

Kodus kapis seisavad Saaremaa puuviljamüsli ja Lizi’s High Protein Granola. Esimene koosnebki vist ainult puuviljadest, kaussi valades täitus see ainult suhkrukuubikutega, täielik pettumus. Teine sisaldab jällegi 6x rohkem rasva (ehk pähkleid) kui kinoamüsli. Samas ei soovita valgurikast müslit osta, sest valk võiks hommikusöögikausis muudest allikatest tulla – kohupiim, kodujuust, jogurt. Valk+valk ühes toidukorras on overkill, jaga ikka päeva peale laiali 😉

Tip of the Day:

Kui valgud, süsivesikud ja rasvad kohtuvad Sinu kausis erinevatest puhastest allikatest, on selles kausis lõpuks rohkem toitu.

Mõnusaid hommikuid!

SAMAL TEEMAL

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *